Monday, March 10, 2014

Pelamin Konsep Jepun

Ini adalah pintu gerbang tatkala pengantin lelaki masuk berarak ke rumah pengantin perempuan. 

Inilah hiasan dalaman reka bentuk unik pelamin. Kerusi ini tak ramai yang guna, tapi kami gunakan untuk menambat hati pasangan pengatin yang mahukan konsep yang berlainan dan moden

Dari sudut atas, dekorasi hiasan dalaman pemilik rumah sudah menunjukkan minat dan cenderung ke arah konsep ke timuran. Jadi bertambah pula dengan hiasan pokok orkid dna buluh, membangkitkan suasana pemandangan yang indah dari sudut atas. 

Opps... anak ku sedang bermain dengan gembira melihat suasana indah dekorasi pelamin.  Budak-budak adalah orang yang paling gembira pada majlis perkahwinan selain dari pasangan pengantin.

Hiasan atas pelamin kami letakkan bunga sakura. Bunga ini berwarna agak lembut sesuai dengan kelembutan hati klien kami. Dia memang sukakan warna-warna yang lembut.

Suatu katalog pada ciri-ciri "kebiasaan" taman Jepun dapat digambarkan tanpa menanyakan secara dalam pada aesthetic underlying amalan Jepun. Taman Jepun kebiasaan berada di pusatnya di sebuah rumah dari mana taman dipandang. Tambahan lagi pada seni bina tempat tinggal, kebun Jepun sering mengandungi elemen-elemen ini:
Air, asli atau bertanda.
Batu.
Sebuah tanglung, biasanya yang dari batu.
Sebuah rumah teh atau astaka.
Alat pemagaran seperti sebuah hedge, pagar, atau dinding dengan ciri tradisional.
Sebuah jambatan ke pulau, atau batu pijak.


Sekirannya anda berminat dengan berbagai konsep pelamin dan majlis perkahwinan.
Boleh terus hubungi saya Zianie
Butik Pengantin Simpulan Qaseh
017 888 6053 


No comments:

Post a Comment