Tuesday, March 11, 2014

Konsep Warna Oren, Merah Jambu dan Biru Kebebasan

Pasangan pengantin ini memilih warna oren dalam warna tema majlis perkahwinan mereka. Kerusi besar umpama boss besar ini dipilih menampakkan lagi suasana raja sehari. Tapi awas, kalau lama-lama atas kerusi ini boleh tertidur. 
Secara psikologi maksud warna oren adalah warna hangat, bersemangat dan flamboyan. Ini adalah energi yang dikombinasikan dengan menyenangkan, warna bagi si pengambil risiko, yang ekstrovert dan tanpa hambatan, optimisme, rasa percaya diri dan sosialisasi.
Secara psikologis warna oren memberikan vitalitas, mengilhami dan menciptakan antusiasme. Hal ini merangsang nafsu makan dan percakapan sosial dan karena itu warna oren ini berfungsi dengan baik di restoran dan gerai makanan lainnya. Hal ini dapat dicapai dengan menggunakan beberapa bentuk.
Oren  melambangkan energi yang lebih feminin dan energi penciptaan.

Pasangan pengantin ini pula memilih warna pink dan biru turqois sebagai tema perkahwinan mereka. Kerusi berkonsep sharing merapatkan lagi hubungan suami isteri yang baru berkahwin. Paha mereka akan bersentuhan, dan berpegangan tangan duduk di atas pelamin. Tapi tak boleh nak sandar ke belakang.
Pengantin ini pula memilih warna biru muda sebagai tema. Hiasan sangkat burung dan pintu menambahkan rasa kebebasan apabila berkahwin.
 SEKIRANNYA ANDA BERMINAT DENGAN BERBAGAI KONSEP PELAMIN DAN MAJLIS PERKAHWINAN.
BOLEH TERUS HUBUNGI SAYA ZIANIE
BUTIK PENGANTIN SIMPULAN QASEH
017 888 6053

No comments:

Post a Comment